środa, 2 grudnia 2020

UWAGA KONKURS! MOJA LEKTURA MNIE INSPIRUJE

 

UWAGA KONKURS!

MOJA LEKTURA MNIE INSPIRUJE

 "Już nie musisz o nic pytać, 

jeśli polubiłeś czytać" 

                    Emilia, klasa 5b

"A więc "Narnia" jest dziś w modzie, 

czytaj "Narnię" więc na co dzień" 

                            Zuzia, klasa 5b



Zapraszamy do udziału w Międzyklasowym Konkursie Online „Moja lektura mnie inspiruje” dla klas IV-VII. Twoim zadaniem jest wykonanie pracy plastycznej, która będzie ściśle związana z lekturą poznaną przez Ciebie na lekcjach języka polskiego w tym semestrze. Naszym konkursem udowodnimy,  że lektura nie musi być tylko szkolnym obowiązkiem, może być piękną literacką przygodą, która pobudza naszą wyobraźnię.

Technika wykonania pracy jest dowolna: może to być praca przestrzenna, wykonana z papieru, plasteliny, masy solnej, tektury itd.  Liczy się Twoja inwencja twórcza. Warunek: praca musi być pomysłowa, samodzielna  i musi odwoływać się do treści poznanej lektury.

Po wykonaniu należy przesłać zdjęcie lub zdjęcia dobrej jakości na adres mailowy: zadaniazpolskiego15@gmail.com z dopiskiem: Konkurs „Moja lektura mnie inspiruje” wraz z danymi wykonawcy (imię i nazwisko, klasa, tytuł lektury lub ewentualnie krótki komentarz do pracy oraz nazwisko nauczyciela – opiekuna).

Termin nadsyłania prac: do 10 stycznia 2021 r.

Zapraszamy do udziału. Zdjęcia zwycięzców zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej szkoły.

 

 

Organizatorzy: nauczyciele języka polskiego naszej szkoły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz